Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Co-creatie en nieuwe functie op het forum

Hallo, Het hey! team en ik hebben besloten om een paar veranderingen aan te brengen in de sectie co-creatie. We willen graag workshops aanbieden en jullie mening vragen over een welomschreven onderwerp zodat we er beter mee om kunnen gaan 😊 Om dit te doen hebben we de co-creatie pagina verborgen en

Vraag

• 

Nieuwe structuur

277

0

0

• Tijd tussen inschrijving en activatie SIM

Hey, Hoelang duurt het om de mail te ontvangen na inschrijving abonnement? En....hoelang duurt activitie SIM eens de mail ontvangen? Alvast bedankt, Jo

Vraag

• 

Nieuwe structuur

489

1

0

0

• Dataverbruik

Ik merk dat mijn dataverbruik afwijkt bij hey en mijn router. Nochtans wordt er enkel data verbruikt en geen sms en telefoon. Hoe komt dat? Ik vind de gegevens van verbruik niet transparant. M vr gr,

Vraag

• 

Nieuwe structuur

899

3

0

• 24uur ?????????

Ik ben al 40 uur aan het wachten op een nummeroverdracht ik krijg nergens respons ik ben het beu aan het worden.

Vraag

• 

Abonnement

9.6K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Ondersteunt Hey! Telecom eSIM + wat is de maximale snelheid van 4G/5G?

Ik zie nergens informatie staan over eSIM, ik wil graag van Orange naar Hey! Gaan en ik heb momenteel een eSIM. Betekent dat dan dat ik gewoon dezelfde eSIM kan gebruiken? Trouwens, weet iemand wat de maximale snelheid is voor 4G/5G. Of bestaat er geen limiet?

Vraag

• 

Activatie

5.6K

3

• Heb je vragen over roaming?

Hallo, Het vakantieseizoen betekent vaak dat veel mensen naar het buitenland reizen, wat kan leiden tot hogere roamingkosten. Hier zijn een paar tips en tricks om je te helpen je mobielekosten te beheren en het meeste uit je vakantie te halen 🙂 https://community.heytelecom.be/t5/Blog/Roaming-of-int

Vraag

• 

In het buitenland

1.1K

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten