Discussie
Overstap met 3 nummers niet gelukt?
Heb zondag toen de actie van 35gig voor 7 euro for life liep een aanvraag via de site gedaan voor 3 nummers over te zetten van Telenet naar Hey. De dag erna nog geen bevestigingsmail gehad,dus via chat contact opgenomen. Daar was het antwoord geduld die komt morgen wel. Vandaag nog niets en contact
Vraag
•
Producten
105
2
0
Geaccepteerde oplossing
Activatie
Beste ik heb mijn account proberen te activeren maar heb nog geen welkomstmail ontvangen. zouden jullie dit eens kunnen bekijken? alvast bedankt kevni
Vraag
•
Nieuwe structuur
94
1
0
Geaccepteerde oplossing
combinatie internet en gsm korting
Hi Ik heb nu de webdeal van 20Gb +20G boost en betaal nu 10€ hoe zit het als ik ook internet thuis zou bij nemen
Vraag
•
Abonnement
85
1
0
Geaccepteerde oplossing
Internationaal VS - Bundels?
Binnenkort gaan wij voor enkele dagen naar New York. De kinderen hebben een hey! abonnement. Zijn er ergens bundels die ik kan activeren om daar gebruik te kunnen maken van de roaming, tegen een redelijke kost.
Vraag
•
In het buitenland
69
1
0
De directe berichten zijn weer beschikbaar op het hey!-forum!
Je kan vanaf nu weer eenvoudig je privégesprekken hervatten. Ter herinnering: met deze functie kan je andere leden rechtstreeks contacteren, meer specifieke vragen stellen, informatie privé delen en bepaalde gesprekken buiten de publieke onderwerpen verderzetten. Bedankt voor je geduld en tot snel o
Artikelen
•
Nieuwe structuur
112
0