Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Herroepingsrecht

Beste Onmiddellijk na bestellen merkte ik een fout op. Omdat ik op geen enkele wijze er in ben geslaagd om contact te kunnen krijgen met Hey (mail, whatsapp, bot - niets werkt) om mijn aankoop bij te sturen, heb ik mijn herroepingsrecht ingeroepen. Echter - de link die daarvoor moet dienen werkt nie

Vraag

• 

Klantenzone

1

0

0

• Factuur

Hallo, ik blijf via bericht reminders krijgen van een openstaand factuur, maar deze staat via domiciliëring ingesteld. De daarop volgende factuur werd wel gewoon verwerkt. Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag

• 

Factuur

5

0

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Speedboost optie

Hoi, Heel tevreden van alles maar we zien de concurrentie hogere snelheden voor vaste verbinding aanbieden. kan er eventueel voorstel voorgelegd worden voor een speedboost optie. Hier zal zeker heel veel interesse in zijn van wat ik hoor gezien de huidige markt. feedback is altijd welkom van de dien

Vraag

• 

Producten

85

1

0

• Officiële oplossing

Simkaart niet ontvangen

Ik heb aanvraag gedaan om mijn nummer over te zetten van yoin naar hey. Ik heb nog geen fysieke simkaart ontvangen maar mijn nummer is al overgenomen door hey. Dus ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Klantendienst onbereikbaar.

Vraag

• 

Opties en diensten

22

1

0

• Officiële oplossing

verkeerde facturatie data Zwitserland

beste, bij het binnenrijden in zwitserland begin juli, kreeg ik een sms die me zei dat er 0,001 euro per megabyte zou berekend worden. (ik had wat dataverbruik door google maps) luttele minuten erna kreeg ik nog sms'en die meldden dat een limiet van 60 euro is bereikt en de data wordt stopgezet. de

Vraag

• 

Betaling

12

1

0

• Officiële oplossing

Sim nooit ontvangen - geen klantendienst beschikbaar

Ik deed de bestelling van een bundel internet + mobiel aan een promoprijs maar nu wordt ik al maanden enkel mijn internetabonnement doorgerekend bij Hey en gezien mijn simkaart nooit opgestuurd werd, betaal ik bij mijn oude provider nog volle pot voor mijn mobiel abonnement. Ik betaal dus nog meer d

Vraag

• 

Producten

20

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten

2K