Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Promoties enkel beschikbaar voor nieuwe klanten?

Ik wens mijn abonnement te upgraden en gebruik te maken van de 35Gb data for life aan 7€/maand. Als ik inlog krijg ik enkel de keuze om 25Gb data voor 9€/maand... In de details van de aanbieding lees ik dat dit enkel geldt voor nieuwe klanten. Vreemd vind ik persoonlijk. Moet ik dan een nieuw contra

Vraag

• 

Producten

100

1

0

• Officiële oplossing

Esim overzetten (Android)

Hallo Ik heb een nieuwe gsm en wil de eSim van mijn oude naar het nieuw toestel overzetten. Ik vind op de FAQ enkel info terug over iPhone. Is dit ook mogelijk voor Android of moet je echt opnieuw een fysieke sim aanvragen? Bedankt Dorien

Vraag

• 

Technische vraag

46

1

0

• Officiële oplossing

Philips smart tv diensten

Hallo, is er iemand die volgend probleem herkent en een oplossing heeft? onze philips smart tv werkt sinds kort niet meer naar behoren. De tv connecteert niet meer met de smart tv diensten van philips. Wel werken de standaard apps zoals netflix. Dus er is internetconnectie. Wanneer we het thuisnetwe

Vraag

• 

Producten

32

1

0

• Officiële oplossing

Betaling aangerekend buiten mijn bundel

Hallo, er wordt mij 60euro in rekening gebracht voor data gebruik buiten mijn bundel. Echter heb ik mijn mobiel data al reeds uitgeschakeld alvorens buiten de eu zone te komen en ook pas ingeschakeld bij het betreden. Zeer jammerlijk dat mij nu na verschillende jaren op deze manier te zijn omgegaan

Vraag

• 

Betaling

82

2

0

• inloggen op my hey

hallo, inloggen op my hey lukt niet, de app blijft zoeken Messenger en whatsapp lukt ook niet Wat kan ik doen?

Vraag

• 

Nieuws

56

1

0

• Officiële oplossing

nieuwe klant sinds 01/07/2026, maar factuur loopt van 01/07-12/07

Op 1 juli ben ik overgeschakeld naar Hey en reeds op 22/07 heb ik mijn eerste factuur ontvangen. Deze vermeldt als facturatieperiode 01/07-12/07 en kost 5 EUR. Nochtans zou ik 5 EUR voor een hele maand moeten betalen, vanwaar dus deze korte periode ? Bovendien: als ik inlog op de site zie ik dat er

Vraag

• 

Factuur

74

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten

2K