Discussie
Officiële oplossing
Mobiele data buiten de bundel voor Oostenrijk
Zoals vorig jaar werd er opnieuw 29,64€ aangerekend voor mijn mobiel datagebruik in Oostenrijk. Gelieve dit te corrigeren.
Vraag
•
Factuur
15
1
0
Heeft je vraag een antwoord gekregen? Vergeet het niet te bevestigen!
Heb je een vraag gesteld op het forum en heeft een ander lid van de community je geholpen met een antwoord? Als het antwoord je heeft geholpen, vergeet dan niet om het als ‘Oplossing geaccepteerd’ te markeren! Dit is belangrijk, want zo: bevestig je dat het antwoord je vraag heeft opgelost; help je
Artikelen
•
In de kijker
11
0
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Mobiele data
Ik ben een nieuwe klant bij jullie. Mijn nieuwe simkaart heb ik geactiveerd maar mijn mobiele data van mij abonnement (€7 voor 35GB) werkt niet. Ik kan bellen en sms’en maar 4G werkt niet bij mij. Zouden jullie dit a.u.b. snel in orde kunnenn brengen.
Vraag
•
Nieuwe structuur
20
2
0
Officiële oplossing
Account
Hallo iedereen. Heb een probleem met mijn simkaart. Mijn simkaart is geblokkeerd en zou hiervoor dus de PUK-code moeten hebben. Deze staat op mijn account, dat ik nog niet heb omdat mijn nummer recent is overgedragen op mijn naam. Voor een account aan te maken heb ik dus mijn nr nodig. Maar daarvoor
Vraag
•
Activatie
15
2
0
Verbonden zonder internet verbinding
Hoi iedereen, Sinds vorige 8aug is onze modem van hey raar beginnen doen. Plots geen internet meer. De modem doet enkel internet en dhcp hierna heb ik een unifi switch zitten. 1 week lang geen internet gehad. Via app en website telkes die bot gekregen en na een paar dagen hebben ze een case gemaakt.
Vraag
•
Producten
16
1
0