Discussie
Officiële oplossing
WAARDELOOS!
Ik heb nu verschillende dagen geprobeerd om een internetabonnement af te sluiten. Eerst dacht ik dat het niet ging omdat ik een Nederlands GSM nummer heb. Dit blijkt inderdaad niet te kunnen. Een telecom aanbieder nota bene die niet eens een Nederland GSM nummer kan bellen om afspraken te maken. Uit
Vraag
•
Abonnement
31
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Kosten telenet
Bij mijn opzegging van mijn telenet contract naar hey zijn jullie blijkbaar vergeten om mijn contract voor vaste telefonie op te zeggen. Hierdoor krijg ik nu altijd meldingen van telenet dat ik openstaande facturen heb. Ik heb naar hen gebeld en zij zeggen dat jullie ( Hey ) dit moeten oplossen. Wil
Vraag
•
Abonnement
22
2
0
Officiële oplossing
Nieuwe simkaart
Beste, Ik heb 10 augustus een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze is nog steeds niet toegekomen. Kan u kijken wat er mis is gelopen?
Vraag
•
Abonnement
32
1
0
Officiële oplossing
bestelling
beste ik heb net een bestelling geplaatst online, dit is voor internet thuis een 3 abonnement voor gsm . kan jij kijken voor mij als alles goed verlopen is? dit is bestelnummer:70006706 bedoel was om deze te bestellen op naam van mijn bedrijf?
Vraag
•
Producten
25
2
0
Geaccepteerde oplossing
Live chat is niet beschikbaar
Live chat is niet beschikbaar. Ik heb dringend activatie nodig voor de activatie van de nummers van mijn kinderen. We zijn samen aan het overstappen van Orange. Ik heb mijn activatie gekregen maar niet de kinderen. Voor hen is het meer belangrijk. Niemand en niets is beschikbaar te contacteren. Tele
Vraag
•
Klantenzone
71
1
0
Officiële oplossing
Ineens geen klant meer?
Hallo, Ik ben sinds november 2025 klant bij hey! en tot voor kort verliep alles normaal. Sinds enige tijd heb ik echter plots geen internet meer. Uiteraard heb ik eerst zelf de voor de hand liggende zaken nagekeken: de technische installatie is gecontroleerd en al mijn facturen zijn netjes en tijdig
Vraag
•
Technische vraag
55
1
0