Discussie
Officiële oplossing
stopzetting
Beste, Ik had vorig jaar 2 telefoonnrs van jullie maar die zijn kort nadien stopgezet maar er blijft elke maand 18 euro van mijn rekening gaan de stopzetting dateert al van 28/05/025 kan dit recht gezet worden en mijn geld terug gestort worden mvg inge Dieryck
Vraag
•
Factuur
79
1
0
Officiële oplossing
Contact klantenservice
De chat link en whatsapp link op de website werken niet bij mij via waar kan ik contact opnemen met de klantenservice van hey?
Vraag
•
Technische vraag
105
2
Officiële oplossing
Abonnement
Ik had een abonnement besteld. Ik had er al 1 via orange en zou graag mijn telefoonnummer behouden. Dit heb ik ook zo gekozen toen ik die bestelde. Maar nu moet ik toch wachten op een sim kaart? Hoe zit dat?
Vraag
•
Activatie
53
1
0
Officiële oplossing
Slechte wifi-verbinding + geen bereik met klantendienst Hey!
Ik heb een kleine huis, en altijd goede verbinding gehad tot de overschakeling naar Hey! Ik op mijn gehele bovenverdieping geen wifi. Als ik hulp wil inschakelen via Hey!-platform lukt dat niet. Niet telefonisch, niet via de live-chat, niet via mail, het is werkelijk waar onmogelijk. Ik heb spijt va
Vraag
•
Netwerk
57
1
0
Klantenservice onmogelijk te bereiken / Kan geen abonnement afsluiten
Ik probeer nu 2 dagen om een abonnement tegen promo voorwaarden af te sluiten, maar dat is onmogelijk. Hey! Telecom is niet bereikbaar via Telefoon, Chat of Whatsapp. De bot verwijst door naar een medewerker, maar die komt gewoon niet! Online afsluiten gaat ook niet omdat ik een Nederlands GSM numme
Vraag
•
Klantenzone
108
1
0
Geaccepteerde oplossing
Online gamen niet mogelijk met Nintendo Switch
Hallo, ik heb een Technicolor modem en mijn Nintendo Switch 2 heeft NAT-type D door Carrier-Grade NAT (CGNAT). Ik heb geprobeerd dit in de modem aan te passen naar een Publiek IPv4 adres, maar ik krijg de melding dat ik daarvoor geen autorisatie heb. Dit is dus een instelling aan de kant van hey!/Or
Vraag
•
Internet
53
2
0