Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

stopzetting

Beste, Ik had vorig jaar 2 telefoonnrs van jullie maar die zijn kort nadien stopgezet maar er blijft elke maand 18 euro van mijn rekening gaan de stopzetting dateert al van 28/05/025 kan dit recht gezet worden en mijn geld terug gestort worden mvg inge Dieryck

Vraag

• 

Factuur

79

1

0

• Officiële oplossing

Contact klantenservice

De chat link en whatsapp link op de website werken niet bij mij via waar kan ik contact opnemen met de klantenservice van hey?

Vraag

• 

Technische vraag

105

2

• Officiële oplossing

Abonnement

Ik had een abonnement besteld. Ik had er al 1 via orange en zou graag mijn telefoonnummer behouden. Dit heb ik ook zo gekozen toen ik die bestelde. Maar nu moet ik toch wachten op een sim kaart? Hoe zit dat?

Vraag

• 

Activatie

53

1

0

• Officiële oplossing

Slechte wifi-verbinding + geen bereik met klantendienst Hey!

Ik heb een kleine huis, en altijd goede verbinding gehad tot de overschakeling naar Hey! Ik op mijn gehele bovenverdieping geen wifi. Als ik hulp wil inschakelen via Hey!-platform lukt dat niet. Niet telefonisch, niet via de live-chat, niet via mail, het is werkelijk waar onmogelijk. Ik heb spijt va

Vraag

• 

Netwerk 

57

1

0

• Klantenservice onmogelijk te bereiken / Kan geen abonnement afsluiten

Ik probeer nu 2 dagen om een abonnement tegen promo voorwaarden af te sluiten, maar dat is onmogelijk. Hey! Telecom is niet bereikbaar via Telefoon, Chat of Whatsapp. De bot verwijst door naar een medewerker, maar die komt gewoon niet! Online afsluiten gaat ook niet omdat ik een Nederlands GSM numme

Vraag

• 

Klantenzone

108

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Online gamen niet mogelijk met Nintendo Switch

Hallo, ik heb een Technicolor modem en mijn Nintendo Switch 2 heeft NAT-type D door Carrier-Grade NAT (CGNAT). Ik heb geprobeerd dit in de modem aan te passen naar een Publiek IPv4 adres, maar ik krijg de melding dat ik daarvoor geen autorisatie heb. Dit is dus een instelling aan de kant van hey!/Or

Vraag

• 

Internet 

53

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten

2K