Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• website verboden toegang

Ik kan sinds ik bij Hey zit 1 bepaalde website en onderliggende pagina's niet bereiken. Foutcode 403 - access denied. Ik dacht dat het aan van alles lag, maar daar lag het probleem niet. Via wifi van de buren kan ik de website wel bereiken en vanaf andere locaties ook. Zelfde toestellen. Hoe kan ik

Vraag

• 

Internet 

85

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Nieuwe simkaart nog niet ontvangen

Beste, ik heb mij op 18/5 online klant gemaakt bij jullie. Ik heb hiervan op 19/5 een bevestigingsmail gehad waarin staat dat ik binnen de 2 dagen een nieuwe simkaart zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Is hierbij iets fout gegaan? Extra info: ik heb gekozen om mijn huidig nu

Vraag

• 

Producten

120

1

0

• Account activeren

Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet geactiveerd kan worden. in ben reeds meer dan een jaar klant bij jullie en wil mijn facturen graag raadplegen.

Vraag

• 

Factuur

96

2

0

Overstap van orange naar hey

Hoi mijn vraag is blijven mijn gsm werken op de huidige simkaarten als ik overstap

Vraag

• 

Opties en diensten

115

2

0

Wispelturige WIFI verbinding

Hallo. Ik heb 3 apparaten die op mijn 5Ghz zitten: Laptop, gsm, televisie. De laptop heeft snelle wifi (al heb ik moeite om soms VPN te activeren). Mijn gsm heeft trage wifi (soms "verbonden zonder internet". Websites laden gaat tergend traag. Whatsapp berichten blijven ergens in de lucht hangen vaa

Vraag

• 

Internet 

87

1

0

• Reprovision

Hello, I ported my number from Orange Belgium to Hey yesterday. Calls and SMS work, but I have no mobile data on my iPhone X. I already restarted and reset network settings. Can you please re-provision my mobile data?

Vraag

• 

Activatie

59

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten

2K