Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

Hoe chatdienst bereiken?

Hallo, Ik vermoed dat na een paar stroomuitvallen gisteren mijn modem kapot is gegaan. Ik ben al van deze morgen 9u bezig om via Whatsapp een antwoord te verkrijgen en heb enkel om 12u een antwoord gehad met de vraag of ik de stekker al eens heb in en uit getrokken (uiteraard). Zo schiet het wel nie

Vraag

• 

Opties en diensten

93

2

0

• Officiële oplossing

Aanvraag omzetting naar promo tariefplan (80 GB voor €11)

Beste medewerker van hey! telecom,Ik ben momenteel een tevreden klant bij jullie en heb een abonnement van €14 per maand met €5 korting voor 50 GB. Nu zie ik jullie huidige tijdelijke promotie voorbijgekomen: het hey! mobile L abonnement met 80 GB voor slechts €11 per maand.Aangezien ik 24 jaar oud

Vraag

• 

Nieuws

86

1

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst.

Ondanks domiciliëring en voldoende geld op de rekening werd mijn account toch geschorst. Daarbij heb ik 3 maal een bericht gestuurd dat in dat geval het contract zou worden stopgezet, er een klacht volgt bij de ombudsdienst voor telecom en de openstaande bedragen niet meer zouden betaald. Ondanks da

Vraag

• 

Producten

75

2

0

• Alles over je extra data M & L

We zien een paar vragen over de 10 GB (M-abonnement) en de 30 GB (L-abonnement) extra data, dus we willen dit graag even uitleggen 😊

Artikelen

• 

In de kijker

253

0

• Raad de wedstrijden van de Rode Duivels en maak kans op korting op je abonnement!

Het WK is begonnen en we willen het samen met jullie beleven! Kom je pronostiek delen op het forum en maak kans op een korting op je mobiele abonnement. Hoe deelnemen? Het is heel eenvoudig: Beantwoord deze hoofdvraag: "Hoeveel doelpunten zullen de Rode Duivels scoren tijdens het hele toernooi?" Pri

Vraag

• 

Nieuwe structuur

69

1

• Hoe oplossen: Easy Switch ID Telenet bevat 9 cijfers, Hey aanvaardt 8 of 10

Besten, Heeft iemand toevallig ervaring met het volgende probleem en me kan helpen? Ik probeer My Hey account aan te maken (net internetabonnement genomen, zelf geregeld zonder Easy Switch) maar dit lukt me niet. Ik krijg foutmelding over de lengte van mijn Easy Switch ID. Bij Telenet (mijn vorige p

Vraag

• 

Technische vraag

86

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2K Berichten

2K